Verzending en levertijd RNtools

Heb je vragen over de verzending, verzendkosten en levertijd? Deze hebben we gebundeld en beantwoord zodat jij gemakkelijk en snel antwoord op je vraag hebt. Lees de veelgestelde vragen over de verzending en levertijd hieronder.

Wat zijn de verzendkosten?
Bij bestellingen boven de €60,- betaal je geen verzendkosten en is de verzending gratis. Kom je met jouw bestelling uit onder het totaalbedrag van €60,-? Dan vragen wij voor de verzending binnen Nederland een bedrag van €6,95.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Bestel je jouw item(s) op een werkdag en voor 16.00 uur? Dan verzenden wij deze die op voorraad zijn diezelfde dag nog en heb jij je bestelling binnen twee werkdagen al in huis (vaak is dit de volgende dag al!).

Help, mijn bestelling is niet binnengekomen. Wat nu?
Dat is natuurlijk niet de bedoeling. De regel bij onze vervoerder is: geef ons 5 werkdagen de kans om het pakket alsnog bij je te bezorgen. Is je pakketje dan nog niet bezorgd, stuur ons dan een e-mail via: info@rntools.nl en doen een officiële navraag bij de vervoerder. Als je jouw pakketje na 10 werkdagen nog niet hebt ontvangen, beschouwen we je pakketje als verloren en zullen we je bestelling opnieuw versturen.

Het pakket is beschadigd, en nu?
Oei, dat is vervelend! We zorgen er altijd voor dat onze zaagkettingen en -bladen netjes en zorgvuldig ingepakt worden zodat de kans op schade tijdens de verzending minimaal is. Mocht er tijdens de verzending toch iets kapot zijn gegaan dan vragen we je het pakket retour te sturen en vervangen we het product of je bestelling met een nieuwe. Is vervangen niet nodig, dan betalen we je geld terug. Is het verpakkingsmateriaal kapotgegaan tijdens de verzending dan kunnen we deze helaas niet vervangen.

Mijn bestelling is vertraagd, hoe kan dit?
Alle bestellingen die op een werkdag voor 16.00 uur worden geplaatst, geven we dezelfde (werk)dag nog mee met de vervoerder. Onze vervoerders streven ernaar om het pakket binnen 2 werkdagen te bezorgen. Het kan natuurlijk voorkomen dat een pakket vertraging oploopt. Dit komt bijvoorbeeld enkele keren per jaar voor bij extreme weersomstandigheden of extreme drukte bij de vervoerder zelf.

Mijn bestelling is (gedeeltelijk) geannuleerd, wat is er aan de hand?
RNtools kan bestellingen annuleren als een besteld product beschadigd is, niet op voorraad blijkt te zijn of als bijvoorbeeld de betaalmethode geregistreerd staat als gehackt of gestolen. In de eerste gevallen sturen we je dan een e-mail met verdere instructies zodat je toch zo snel mogelijk je producten in huis hebt.

© 2018 - 2024 RNtools | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel